נתניהו מינה את אוחנה לשר המשפטים, סמוטריץ': "הגיע הזמן להפיק לקחים"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו מינה את אוחנה לשר המשפטים, סמוטריץ': "הגיע הזמן להפיק לקחים"

    ראש הממשלה בנימין נתניהו החליט למנות את ח"כ אמיר אוחנה לשר המשפטים | מדובר במינוי זמני בממשלת מעבר – הערכות הם כי יריב לוין יכהן כשר המשפטים בממשלה הבאה | ח"כ בצלאל סמוטריץ' שרצה להמשיך בתפקיד לאחר פיטורי איילת שקד, שיגר איום לראש הממשלה: "הגיע הזמן שהתייחסו אלינו כמו לכולם" | אוחנה משפטן בהשכלתו ומכיר את מערכות המשפט והחוק

    צילום: פלאש90
    10:52
    02.05.24
    איתי גדסי ויענקלה פרידמן No Comments on ח"כ בן ברק מאשים: הטבח בדרום – בגלל הרפורמה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו החליט הערב (רביעי) למנות את חבר הכנסת אמיר אוחנה לתפקיד שר המשפטים. מדובר בתפקיד זמני בממשלת מעבר, ומתוף כך אוחנה לא יוכל לבצע שינויים גדולים אם בכלל תחת ממשלת מעבר. אך מדובר בזינוק לחבר הכנסת אמיר אוחנה שמכהן רק קדנציה שנייה בליכוד.

    ח"כ בצלאל סמוטריץ' מי שראה את עצמו כיורשה בתפקיד של איילת שקד, הגיב למינוי שבא על חשבונו: "אמיר אוחנה הוא חבר ואיש ראוי ואני כמובן מאחל לו הצלחה גדולה. אבל לא הוא הסיפור. הסיפור הוא נתניהו שלא היה מתייחס לאף אחד מהשותפים האחרים שלו כמו שהוא מרשה לעצמו להתייחס לציונות הדתית. הגיע הזמן שנפיק לקחים."

    בליכוד אמרו על אוחנה כי חבר הכנסת עו"ד אמיר אוחנה הוא משפטן המכיר היטב את מערכת המשפט. הוא בעל תואר ראשון במשפטים, שהתמחה בפרקליטות מחוז מרכז.

    .

    במשך כעשור עבד ח״כ אוחנה כעורך דין והופיע בבתי המשפט השונים ברחבי הארץ. בכנסת הוביל שורה של חוקים וביניהם חוק יסוד הלאום

    שרת המשפטים לשעבר איילת שקד הגיבה למינוי: "אני מאחלת לאמיר אוחנה הצלחה רבה בתפקיד שר המשפטים. זה משרד חשוב ומאתגר עם עובדים מוכשרים ביותר. אני לרשותו לכל עזרה ושאלה".

    ח"כ אופיר סופר (הבית היהודי-האיחוד הלאומי) בתגובה למינויו של ח"כ אמיר אוחנה לתפקיד שר המשפטים: "היה מצופה מראש הממשלה המצהיר השכם והערב על שותפות אמיצה עם הציונות הדתית, שברגע האמת אכן יוכיח את כוונותיו. ככה לא נוהגים שותפים.

    יחד עם זאת, אני מברך את ח"כ אמיר אוחנה ומאחל לו הצלחה רבה."



    0 תגובות